z mailu: (pro pokračování klikněte)

07.07.2013 21:37

Maruško,přeji Vám opožděně všechno nejlepší k vašemu svátku.Byla jsem u Vás březnu,blondynka a řešili jsme mého tátu a mužského.Bylo to ve čtvrtek,tátu v sobotu vezla rýchla do nemocnice a v utery měl už kardiostimulár.
Skutečně to byly krkavice má vážné poškozený mozek a já měla do dvou měsíců vlastní firmu.Často na Vás vzpomínám a Vaše předpověď mi hodně držela nad vodou.Táta byl na tom hodně špatně,Teď ho léky drží.Moc děkuji za Vaše andělky.Habalová Jitka.

Dobrý den,byla jsem u Vás před 2 týdny na výklad karet a pro podporu u zkoušek.
Dnes ve 14hod.se ta zkouška koná,mohla bych Vás tímto poprosit o podporu a zaslané síly?Děkuji moc.Přeji hezký den.S pozdravem.Kropková.

Odpověď od pani Kropkové.
Dobrý den.Děkuji moc,že jste mi na tu zkoušku poslala anděličky.Dostala jsem jedničku.Hezký zbytek večera s pozdravem Irena Kropková.
Milá Maruško,ať se Vám dnešní seminář vydaří,myslím na Vás a přeji hodně pozitivní energii všem.Hezký den.Martin.

Vážená pani Maruško,dnes jsme byly s Natalkou u toho dětskýho neurologa s tou malou fontanelkou na hlavičce Natalky.Říkal,že Natalkaje zdravé miminko,že malá fontanela je jen normální vývoji a že u některých děti zrůstá.Vím,že to dopadlo dobře,díky vaší pomocí a hlavně díky Bohu a andělům a archandělům.Moc,moc všem se Štěpánkou děkujeme.Myslíme na Vás a těším se opět na viděnou.Hezký víkend.Martin Venezl.

Milá Maruška moc děkujeme za anděličky,Zuzka má maturitu štastně za sebou.Děkuji Kačka.

Maruško musím se podělit o tuto radost.V noci z pondělka na utery jsem mluvila s anděly.Ráno když jsem vstala,tak ne dece jsem měla heboučké peříčko.Jinak mám prošivané deky a z ovčí vlny.Před chvíli jsem peříčko vyskoušela mám velkou radost.Mrázková.

Andělíček pomohl.moc,moc,dokonce jsem nebyla vůbec nervozní a dostala lehčí variantu.Bohužel úspěšnost byla 5 z 40 studentu.Ja měla nejlepší hodnocení za 2.Daří se mi dobře,ale i přes to bych se ráda u Vás ukázala.Jednou jste mi řekla,že jsem vaše zrcadlo.Tak doufám,že se máte dobře a budu se těšit.

Maruško děkujeme,anděličkové pomohli.pusu.Jara a Zdena.

Tak jsem právě vyhrála,pětiletý boj o titul Ing:)Ch.....Krásný den!Děkuji anděličkům.Helča.

Pani Maruško,moc Vám děkuji za manžela a vůbec za Vaši pomoc.Hezký večer a dobrou noc.Dáša S mrčková.

Dobrý den. Byla jsem u Vás v prosinci,protože jsem toužila po dítěti,ale nevyvyjí se to jakby mělo .Mohla bych přijit,abyste se na mě podívala?Děkuji za informaci Daniela.
Pani Maruško děkuji za to,že jsem otěhotněla..Děkuji mooc.Daniela.